HISTÓRIA

DEL FESTIVAL

DANSANT A LA MARINA, es el primer Festival de Dansa en Espais Urbans i no Convencionals a la ciutat de Dénia en el que participen companyies i artistes de la Comunitat Valenciana amb propostes escéniques de curta duració.

Inspirat en el Festival de Dansa CIRCUITO BUCLES, i dirigit per la mateixa persona Isabela Alfaro, baix la entitat Frágiles Danza; aquest festival te com a objectius la difusió i la promoció de la dansa i la creació de nous públics.

En aquest sentit i per a aconseguir-ho, volem afavorir el diàleg entre el ballarí i l’espectador i la millor manera de portar-ho endavant es traient la dansa al carrer i apropar-la a tot tipus de públics.

Per aquest motiu el festival utilitzarà espais urbans i no convencionals per a la dansa i ocuparà carrers i places articulant un circuit en diferents llocs de la ciutat, com ara, el Mercat Municipal, la Plaça de l’Ajuntament, Plaça del Consell i el Carrer Marqués de Campo.

Amb aquesta proposta volem també, apropar a tot el talent i a tot el potencial que la ciutat de Dénia i la comarca te actualment, i, que es molt, i fer una selecció del treball que les diferents companyies de la comunitat valenciana desenvolupen cada una en el seu àmbit i estil. Una oportunitat magnífica per a gaudir a “casa” de la millor dansa contemporània valenciana.

Amb el suport del ajuntament de Dénia.

DANSANT A LA MARINA, es el primer Festival de Danza en Espacios Urbanos y no Convencionales en la ciudad de Dénia en el que participan compañías y artistas de la Comunidad Valenciana con propuestas escénicas de corta duración.

Inspirado en el Festival de Danza CIRCUITO BUCLES, y dirigido por la misma persona Isabela Alfaro, bajo la entidad de Frágiles Danza; este festival tiene como objetivos la difusión y la promoción de la danza y la creación de nuevos públicos.

En este sentido y para conseguirlo, queremos favorecer el diálogo entre el bailarín y el espectador y la mejor manera de traerlo adelante es sacando la danza a la calle y acercarla a todo tipo de público.

Por este motivo el festival utilizará espacios urbanos y no convencionales para la danza y ocupará calles y plazas articulando un circuito en diferentes lugares de la ciudad, como el Mercado Municipal, la Plaza del Ayuntamiento, Plaza del Consell y la Calle Marqués de Campo.

Con esta propuesta queremos también, acercar a todo el talento y a todo el potencial que la ciudad de Dénia y la comarca tiene actualmente, y una selección de diferentes compañías de la comunidad valenciana que desarrollan un estilo distinto. 

Una oportunidad magnífica para disfrutar en “casa” de la mejor danza contemporáne valenciana.

Con el soporte del ayuntamiento de Dènia.